Totalul afișărilor de pagină

ALINA ALBERT - FACEBOOK

Alina Albert -YOUTUBE

https://www.instagram.com/alina.albert.author/

miercuri, 18 iulie 2018

Alina Albert-generozitatea sufletească

O înâlnire telefonică mi-a lăsat un gust amar. O femeie care divorțase de șase ani de soțul ei, nu era preocupată decât de viața fostului, viața ei nu mai conta. Mi-a spus cu subiect și predicat că cea mai mare dorință a ei este să îl vadă despărțit de "concubină", ca să fie și el nefericit așa cum este ea.
Fiți dragă generoase! Că de-aia sunteți singure și nefericite! A plecat? Inseamnă că nu îi mai era bine lângă tine! E atât de simplu. De ce să-l urmărești, de ce să te preocupe cu cine își reface viața? E sub demnitatea oricărei femei! De două ori am fost părăsită pentru altă femeie. La douăzeci și doi de ani, după trei ani de căsnicie și la treizeci și doi de ani, după opt ani de relație trasă de păr.
Am suferit ca un câine, dar le-am dorit din tot sufletul să fie fericiți cu "cealaltă" așa cum nu au putut fi cu mine. Am gândit și le-am dorit asta cu adevărat. Ce mi-ar fi folosit să-i știu nefericiți? Aș fi suferit mai puțin? nici vorbă! Cineva mi-a spus cândva: "decât trei oameni nefericiți, mai bine doi fericiți și unul în căutarea fericirii".Avea dreptate!
Viața s-a revanșat pentru generozitatea mea sufletească și mi-a trimis un bărbat bun cu care am reușit să-mi întemeiez familia mult visată.

Sunteți singure și nefericite pentru că singure vă alegeți soarta! Ah!era să uit....și dacă știi cât de rău este să fii trădată și înșelată, nu umbla cu bărbați căsătoriți! Un bărbat adevărat își încheie socotelile în căsnicia/relația curentă și abia apoi începe un alt capitol.
Nu există destin potrivnic sau ghinion! există femei lipsite de generozitate sufletească ce fac alegeri proaste!....și uneori bărbați nesimțitori, care tratează ușuratic alegerile lor de viață!
Are o vină așa de mare un om că nu mai poate sau nu mai vrea să te iubească? De ce să îi dorești răul?! Dacă ți-a greșit.....iartă-l! Generozitatea vine doar din iubire adevărată. Ura și pizma vin din egoism.

Tot ce știu este să privesc destinul, să-i găsesc suferința și să o alin. Vindecarea e jobul posesorului. Sunt la un telefon distanță 0741122997. Pentru întâlniri live vin in Bucuresti 2 zile pe săptămână-toată vara....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit să comentezi cu o singură condție- să ai bun simț și iubire în suflet💖