Totalul afișărilor de pagină

ALINA ALBERT - FACEBOOK

Alina Albert -YOUTUBE

https://www.instagram.com/alina.albert.author/

joi, 29 octombrie 2020

Terapia destinului


 Astept poveștile voastre despre ce s-a schimbat în viața voastră în urma ședințelor NLP.

Sunt un pic dezamăgită că lumea mă privește ca pe "mama Omida" si doresc întâlniri mistice, magice.
Cei care vor NLP sunt foarte putini, 10%. Un procent semnificativ din rândul celor care mă caută,încep discutia cu "Zi-mi ceva despre mine".
Toti oamenii au capacități extrasenzoriale în stare latentă. (Da, stiu, sunt nebuna, nu am treaba cu stiinta, etc. Nu vă deranjați să comentați, nu ma afecteaza si nu-mi voi schimba parerea)Dacă aș găsi metoda de a accesa aceste capacități la toti oamenii, as lua premiul Nobel😆. Este vorba de o stare de conștiință extinsă, un univers energetic necunoscut științei. Dacă tu nu îl simți,nu înseamnă că nu există.
Ca să afli viitorul, ai nevoie să meriți(informatiile aflate chiar îți folosesc pentru a te reorganiza, pentru a supraviețui unui moment greu, etc), ai nevoie să fii pregatit emotional, ai nevoie să înțelegi lumea dintr-un unghi diferit.
Nu vad viitorul. Vad uneori fragmente uluitoare, secvențe care mă uimesc atunci când se confirmă. Am spus uneori. Nu vad viața omului că pe un film. Dacă voi credeti ca exista oameni care pot așa ceva, si că se si pot cumpara informatiile acestea, va urez succes în demersul vostru. Nu ma căutați pe mine.
Cu toate acestea, îi invit pe cei care au experimentat "extrasenzorialitatea mea, să-și spună părerea. Doar dacă vor😉
E mai simplu sa crezi ca cineva îți oferă soluția la problemele tale, decât să muncești cu tine, acceptând că ești arhitectul si salvatorul propriei vieți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit să comentezi cu o singură condție- să ai bun simț și iubire în suflet💖