Totalul afișărilor de pagină

ALINA ALBERT - FACEBOOK

Alina Albert -YOUTUBE

https://www.instagram.com/alina.albert.author/

vineri, 29 octombrie 2021

În loc de Haloweeen


 Rugăciunea mea

Doamne te rog să mă ierți....

-că nu am știut  întotdeauna să fac din Tine scopul suprem și fericirea existenței mele...

-că m-am revoltat împotriva imperfecțiunilor omenești, neacceptându-le/că nu am privit întotdeauna oamenii prin și cu iubire.

-că nu am văzut în suferință un mijloc de evoluție trecător, rămânând agățată în poverile sufletești ale trecutului sau prezentului, sabotându-mi în acest fel viitorul.

-că am încercat să impun ritmul meu, înaintea ritmului universului, nerăbdarea mea generând dizarmonia propriei mele vieți.

-că am dat trupului meu mai mult sau mai puțin decât i s-ar fi cuvenit.

-că am fost mai mult război decât pace, mai mult dizarmonie decât armonie.

-că m-am revoltat adeseori fără sens, considerând planurile mele lumești mai importante decât măreția planului Tău...

Cu dragoste, pentru cine se regăsește și are nevoie, Alina Albert

PS dacă va rugați cu credință și coborâți în suflet fiecare idee, veți vedea miracole.


alinaalbert.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit să comentezi cu o singură condție- să ai bun simț și iubire în suflet💖