Totalul afișărilor de pagină

ALINA ALBERT - FACEBOOK

Alina Albert -YOUTUBE

https://www.instagram.com/alina.albert.author/

miercuri, 5 septembrie 2018

Ceea ce e menit să se īntâmple, se va întâmpla....
Multe domnişoare aflate sub "povara" singurătății nu mai au răbdare să aştepte momentul acela "de grație divină", numit dragoste....
Nu trebuie sä faci nimic...nici să bați cluburile, nici să vânezi orice burlac arogant şi năpădit de vicii, pe sistemul-altul mai bun, de unde?
Unei domnişoare drăguțe, corporatistă singură, prietenii i-au reproşat că "îşi restrânge plaja de opțiuni cu principiile ei învechite şi nu acceptă sä se vadă şi cu bărbați aflați în alte relații." Oare principiul -ce ție nu-ți place, alteia nu-i face-  este un principiu învechit?
Un bărbat bun, adevărat  îşi încheie socotelile cu o femeie, apoi se întâlneşte cu alta. Cei care fac slalom printre minciuni, te vor pune si pe tine, intr-o bună zi, în poziția celei înşelate. Nu, nu te amägi cu fraza ineptä "n-a ştiut sä-l țină lângă ea",  nici tu nu vei şti! Trădarea nu ține de atributele  feminitäții, ci de caracter!
Există relații predestinate şi ....alegeri...sau conjuncturi...
Relațiile predestinate vin  să te ajute sä evoluezi spiritual; şi celelalte te ajutå, dar au o pondere mult mai mică şi de obicei, ele ne "blochează" destinul.
Nu trebuie să faci nimic sä atragi dragostea. Nimic în afară de a trăi frumos, respectând o singurä lege-legea iubirii. Iubirea adevärată transformă suferința în linişte.....şi räbdare.
Nerăbdarea are componentă dizarmonică...şi ne blochează.

Doi parteneri predestinati au energii similare si vieti similare. Dacă unul accelerează pedala vieții, celălalt va accelera si el ritmul, printr-o enigmatică telepatie.
Vă dau exemplul vieții mele, pentru cä este cel mai la îndemână. Eu si sotul meu am avut fiecare, cate două relații marcante. Primul meu soț seamănă fizic şi caracterial cu prima lui soție. Al doilea bärbat  important din viața mea seamänä izbitor din punct de vedere fizic, psihic si intelectual cu....a doua lui soție....
Nu-i aşa că e fascinant? Ne-am întâlnit de mai multe ori, sporadic, asa , prin viațä...fara sa stim unul de celalalt...
Mâncam în acelasi restaurant, stateam chiar la aceeasi masa, pe acelasi scaun, mergeam la aceeasi sala de sport cu atentie! 10 ani inainte sa ne cunoastem!
Ne-am intersectat preț de câteva secunde  in 2005, in 2007...dar am fost împreunä abia atunci când trebuia sä fim....si când am fost pregătiți...

Concluzia? "Răbdarea plăteşte regeşte"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit să comentezi cu o singură condție- să ai bun simț și iubire în suflet💖